İptal İade Değişim Koşulları

İADE POLİTİKASI
Siparişinizi aldıktan sonra, iade talep etmek ve istenmeyen ürünü/ürünleri iade etmek için (14) gününüz vardır. Lütfen aşağıdaki iade süreci adımlarını takip edin. İadenizi aldığımızda ve geri ödemenizi işleme koyduğumuzda size haber vereceğiz. İadenizin durumunu üye bilgileriniz ile hesabınıza giriş yaptığınızda Sipariş ve İade sekmesinden takip edebilirsiniz.
 
İADE SÜRECİ
ULUSLARARASI  İADE VE DEĞİŞİM
Siparişin size teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde yeni ve kullanılmamış ürünlerin zamanında iadesini ve değişimini  kabul etmekten memnuniyet duyarız.Uluslararası gönderiler için nakliye masrafları iade edilmez. Ürünler aynı durumda, orijinal ambalajında ve kullanılmamış, orijinal etiket ve aksesuarlarını da olmalıdır. İade veya değişim edeceğiniz ürünün, ürün bakım kartı, faturası ve beraberindeki ambalajı (Karton kutu, kağıdına sarılı zincir vb.) ile orijinal halinde olduğundan emin olunuz; aksi takdirde, iade ve değişiminizi kabul edemeyiz ve tam bir geri ödeme yapamayız. Kullanılmış, orijinalliğini kaybetmiş ve üzerinde etiketi bulunmayan ürünlerde kesinlikle iade ve değişim işlemi yapılmamaktadır. Müşterilerin ürünlerini iade ve değişim için kendi nakliye masraflarını ödemekten sorumludurlar. 
*İade gönderiniz bize ulaştıktan sonra, bankanıza bağlı olarak geri ödemenizin işleme koyulması 3-5 gün kadar sürebilir. Geri ödeme, satın alma işlemini gerçekleştirmek için kullanılan ödeme yöntemiyle yapılacaktır. Gönderinizi  işleme koyduktan sonra,  geri ödemenizin kredi kartı ekstrenizde görünmesi 14 iş günü kadar sürebilir. Geri ödemeniz hesabınıza geçmediyse, lütfen bankanızla iletişime geçin.

*İADE TALEBİ İLE GÖNDERİLECEK ÜRÜNÜN KARGO MALİYETİ MÜŞTERİYE AİTTİR.
*DEĞİŞİM TALEBİ İLE TEKRAR GÖNDERECEĞİMİZ ÜRÜNÜN KARGO MALİYETİ MÜŞTERİYE AİTTİR.

Aşağıdaki adımları izlemelisiniz;
1. Hesabınıza giriş yapın ve tüm siparişlerinizi görüntülemek için Sipariş ve İade sekmesi altındaki "Siparişler" e tıklayın.
2. İade etmek istediğiniz siparişin sağında simgeler bulunmaktadır. Bu simgelerden “İade ve İptal İşlemleri” butonuna tıklayın. Açılan ekranda ürünü, iade nedeni seçebilirsiniz.
3. Açılan ekranda ürün, adet, iade nedeni seçiniz.
4. Formu onayladığınızda iade talebi oluşacaktır.
5. İşleminizin durumunu üyelik sayfasında “iptal ve İade Taleplerim” sekmesinden takip edebilirsiniz.
İade Adresi:
Akkavak Sokak. Conksan Apt. No: 28 D:10\C Teşvikiye\ Şişli\ İSTANBUL adresine gönderiniz.
Daha fazla yardım için lütfen info@oopscool.com.tr adresinden Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin
 
YURTİÇİ İADELER
Siparişinizin size teslim edildikten sonra 14 gün içinde, kullanılmamış ürünlerin iadesini kabul etmekten mutluluk duyacağız.
·Öncelikle üyelik hesabınızdan iade talebinde bulunmanız gerekmektedir. Talebinizi yaptıktan sonra ürününüzü aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.
-İade gönderimi yapılırken ürün ile birlikte fatura kopyasını ekleyiniz. Değişim olacak ise bir not ile talebinizi üzerine ekleyiniz.

*İADE TALEBİ İLE GÖNDERECEĞİNİZ ÜRÜNÜN KARGO MALİYETİ MÜŞTERİYE AİTTİR.
-Karşı ödemeli gönderilen paketler kabul edilmeyecektir.

·İade edilecek ürünün, faturası, ürün etiketi, kutusu, ambalajı ve bütün standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz orijinal durumunda olduğundan emin olunuz.
·Aksi halde, iadeniz kabul edilemeyip geri ödeme yapılamamaktadır. Yasal düzenlemeler gereği tüm siparişler sevk irsaliyesi ve\veya fatura ile kargolanır. İade işlemlerinde size gönderilen orijinal dokümanların bulunduğundan emin olunuz. Faturası olmayan ürünlerde iade işlemi yapılmamaktadır.
·Kullanılmış, orijinalliğini kaybetmiş ve üzerinde etiketi bulunmayan ürünlerde kesinlikle değişim işlemi yapılmamaktadır.İade ettiğiniz ürün bize ulaştıktan sonra, bankanıza bağlı olarak geri ödemenizin işleme koyulması 3-5 gün kadar sürebilir. Geri ödeme, satın alma işlemini gerçekleştirmek için kullanılan ödeme yöntemiyle yapılacaktır. İadenizi alıp işleme koyduktan sonra, geri ödemenizin ödeme kartı ekstrenizde görünmesi 14 iş günü kadar sürebilir. Geri ödemeniz hesabınıza geçmediyse, lütfen bankanızla iletişime geçin.
·Ürünlerin iade edilebilmesi için iade talimatlarına uyulması gerekmektedir
Aşağıdaki adımları izlemelisiniz;
1. Hesabınıza giriş yapın ve tüm siparişlerinizi görüntülemek için Sipariş ve İade sekmesi altındaki "Siparişler" e tıklayın.
2. İade etmek istediğiniz siparişin sağında simgeler bulunmaktadır. Bu simgelerden “İade ve İptal İşlemleri” butonuna tıklayın. Açılan ekranda ürünü, iade nedeni seçebilirsiniz.
3. Açılan ekranda ürün, adet, iade nedeni seçiniz.
4. Formu onayladığınızda iade talebi oluşacaktır.
5. İşleminizin durumunu üyelik sayfasında “iptal ve İade Taleplerim” sekmesinden takip edebilirsiniz.
İade Adresi:
Akkavak Sokak. Conksan Apt. No: 28 D:10\C Teşvikiye\ Şişli\ İSTANBUL adresine gönderiniz.
Daha fazla yardım için lütfen info@oopscool.com.tr adresinden Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin
 
DEĞİŞİM SÜRECİ
Sipariş vermiş olduğunuz ürünü değiştirmek istiyorsanız; gönderiyi gerçekleştirmeden önce değişim talebinizi üyelik sayfasından bildirmeniz gerekmektedir.
Eğer ürün kargo ile size teslim edildi ise değişim talebinde bulunmak için teslimat tarihi itibariyle 14 gününüz bulunmaktadır.
·Öncelikle üyelik hesabınızdan değişim talebinde bulunmanız gerekmektedir. 

*DEĞİŞİM İÇİN BİZE GÖNDERİLECEK ÜRÜNÜN KARGO MALİYETİ MÜŞTERİYE AİTTİR.
*DEĞİŞİM TALEBİ İLE TEKRAR GÖNDERECEĞİMİZ ÜRÜNÜN KARGO MALİYETİ MÜŞTERİYE AİTTİR.

·Karşı ödemeli kargolar kabul edilmeyecektir.

·Değişim edilecek ürünün, faturası, ürün etiketi, kutusu, ambalajı ve bütün standart aksesuarları ile eksiksiz orijinal durumunda olduğundan emin olunuz.
·Aksi takdirde, değişim işlemi kabul edilemeyip geri ödeme yapılamamaktadır. Yasal düzenlemeler gereği tüm siparişler sevk irsaliyesi ve\veya fatura ile kargolanır. Değişim işlemlerinde size gönderilen orijinal belgelerin bulunduğundan emin olunuz. Faturası olmayan ürünlerde değişim işlemi yapılmamaktadır.
·İstediğiniz beden ya da renk tükenmiş ise, söz konusu ürünün tutarı tarafınıza iade edilecektir.
·Ürünü başka bir model ile değiştirmek istiyorsanız, ürünü iade etmeniz ve yerine talep ettiğiniz ürün için yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.
·Kullanılmış, orijinalliğini kaybetmiş ve üzerinde etiketi bulunmayan ürünlerde kesinlikle değişim işlemi yapılmamaktadır.
·Ürünlerin değişim edilebilmesi için değişim talimatlarına uyulması gerekmektedir.
Aşağıdaki adımları izlemelisiniz;
1. Hesabınıza giriş yapın ve tüm siparişlerinizi görüntülemek için “Sipariş ve İade” sekmesi altındaki "Siparişler" e tıklayın.
2. Değişim etmek istediğiniz siparişin sağında simgeler bulunmaktadır. Bu simgelerden “İade ve İptal İşlemleri” butonuna tıklayın. Açılan ekranda ürünü, iade nedeni seçebilirsiniz.
3. Açılan ekranda ürün, adet, iade nedeni olarak “Ürünü Değiştirmek İstiyorum” seçeneğini seçiniz.
4. Formu onayladığınızda değişim talebi oluşacaktır.
6. İşleminizin durumunu üyelik sayfasında “iptal ve İade Taleplerim” sekmesinden takip edebilirsiniz.
İade Adresi:
Akkavak Sokak. Conksan Apt. No: 28 D:10\C Teşvikiye\ Şişli\ İSTANBUL adresine gönderiniz.
Daha fazla yardım için lütfen info@oopscool.com.tr adresinden Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin


ÖN SİPARİŞLİ ÜRÜNLER
Müşterilerimize ürünlerimizden bir seçki için ön sipariş seçeneği sunuyoruz. Ön sipariş ürünlerindeki sevkiyat tarihlerinin yalnızca tahmini olduğunu ve ürünlerin listelenen tarihte sevk edilmesinin garanti edilmediğini lütfen unutmayın.
Tüm Ön Sipariş ürünleri, üretim sırasında gecikmelere ve iptallere tabidir. Böyle bir durumda müşteri buna göre bilgilendirilecektir.
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.